Search

After great first 400km in Shanghai finally stopped

Updated: 3 days ago

Last week on a nice sunny day I have been stopped by the police on a big crossroad close to the company. After 3 days I got it back, but at the moment I may not ride on Shanghai roads, since this is a not registered bicycle. Therefore my team and me are working on options, how I can get back on the road again. I should, since otherwise the long way home will end up in a ultra short one...


Letzte Woche wurde ich an einem schönen sonnigen Tag von der Polizei an einer großen Kreuzung in der Nähe der Firma angehalten. Nach 3 Tagen habe ich es zurückbekommen, aber im Moment darf ich nicht auf Shanghai Straßen fahren, da dies ein nicht registriertes Fahrrad ist. Deshalb arbeiten mein Team und ich an Optionen, wie ich wieder auf die Straße kommen kann. Ich sollte, da sonst der lange Weg nach Hause in einem ultrakurzen endet ...


0 views

©2020 by LongWayHome. Created by Jonathan Gebers